Zajmujemy się kompleksową regeneracją filtrów cząstek stałych DPF / FAP w samochodach francuskiej marki Peugeot. Dzięki wykorzystaniu stanowiska roboczego FH2 jesteśmy w stanie przywrócić fabryczne parametry filtra we wszystkich modelach peugeota z silnikiem Diesla. Z nami szybko i niedrogo udrożnisz filtr cząstek stałych, co umożliwi powrót do właściwych osiągów Twojego samochodu.

Jeśli w swoim peugeocie z silnikiem Diesla zauważysz objawy, takie jak:

  • nagły spadek mocy silnika,
  • zmniejszenie momentu obrotowego,
  • nadmierne dymienie z rury wydechowej,
  • zwiększenie spalania paliwa,
  • zapalające się kontrolki DPF chceck,

może to oznaczać, że filtr cząstek stałych został zapchany i konieczna jest jego regeneracja. Jest wiele opcji przywracania sprawności DPF / FAP, niestety, część z nich ma więcej wad, niż zalet, i tak:

  • wypalanie filtra – nie zawsze okazuje się możliwe do wykonania, w dodatku często bywa nieefektywne i pociąga za sobą dodatkowe koszty w postaci konieczności wymiany oleju,
  • wymiana DPF na nowy – może kosztować nawet połowę wartości samochodu,
  • usuwanie DPF – jest nielegalne i grożą za nie wysokie kary finansowe.

Na tle powyższych opcji, regeneracja filtra cząstek stałych FAP, którą wykonamy dla Ciebie w samochodach marki Peugeot, stanowi najlepszą alternatywę, zarówno, jeśli chodzi o skuteczność, cenę, jak i zgodność z obowiązującymi przepisami.

Poniżej lista modeli Peugeot z silnikami wysokoprężnymi 1.4, 1.6 i 2.0 HDI, gdzie występuje filtr cząstek stałych:

  • 206+,
  • 207,
  • 208,
  • 2008,
  • 301,
  • 307 (II),
  • 308 (I, II),
  • 3008,
  • 407,
  • 4007,
  • 4008,
  • 508,
  • 5008,
  • 607,
  • 807,
  • Bipper,
  • Boxer (I,II),
  • Expert (II, III),
  • Partner (II),
  • RCZ,
  • Traveller i innych modelach.