Wśród wielu form przywracania sprawności niedrożnego filtra cząstek stałych, za najskuteczniejszą uznawana jest jego regeneracja. W odróżnieniu od nielegalnego usuwania DPF oraz skrajnie nieefektywnego i drogiego wypalania filtra, wodne czyszczenie pozwala za rozsądną cenę przywrócić jego pełną sprawność, skutecznie usuwając zalegające drobinki sadzy, popiołu czy związki chemiczne. Jednocześnie, czyszczenie DPF nie generuje dodatkowych kosztów, jak przy wypalaniu, gdzie niezbędna będzie wymiana oleju silnikowego. W naszym serwisie zajmujemy się regeneracją filtrów DPF / FAP w samochodach marki Renault, zarówno w najbardziej popularnych modelach z silnikiem Diesla, jak:

  • Alaskan,
  • Captur,
  • Clio (III, IV),
  • Espace (IV, V),
  • Fluence,
  • Kadjar,
  • Kangoo,
  • Koleos (I, II),
  • Laguna II, Laguna III,
  • Lattitude,
  • Megane (II, III),
  • Scenic (II, III)
  • Talisman,
  • Thalia,
  • Trafic (II, III),
  • Twingo,
  • Vel Satis

jak i rzadziej spotykanych na polskich drogach, w tym także w autach ciężarowych Renault, zgodnie z normą emisji spalin Euro 6.

Regeneracja filtra DPF w Renault – najważniejsze zalety:

  • brak konieczności kosztownej wymiany filtra cząstek stałych,
  • przywrócenie pełnej sprawności filtra po regeneracji,
  • brak dodatkowych kosztów (wymiana oleju itp.) jak przy wypalaniu DPF,
  • mniejsze spalanie paliwa,
  • obniżona emisja spalin,
  • zwiększenie mocy silnika i brak trybu awaryjnego,
  • brak zapalającej się kontrolki DPF Check.