Jeśli posiadasz forda z silnikiem Diesla wyposażonego w filtr cząstek stałych, z pewnością prędzej czy później zauważysz objawy zapchania filtra DPF. Specjalizujemy się w regeneracji filtrów, wykonując ich czyszczenie we wszystkich modelach samochodów marki Ford. Szybko, skutecznie i niedrogo przywrócimy DPF w Twoim fordzie do pełnej sprawności.
Zatkany filtr DPF – najczęstsze przyczyny i objawy
Długotrwała eksploatacja samochodu z filtrem cząstek stałych skutkuje nagromadzeniem drobinek sadzy i popiołu na ściankach filtra, uniemożliwiając jego normalną pracę. Efektem tego są typowe objawy zapchanego filtra DPF, takie jak:
- zmniejszenie mocy silnika i przejście w tryb awaryjny,
- nadstan oleju w silniku,
- zapalająca się kontrolka DPF Check oraz błędy na diagnostyce komputerowej pojazdu,
- zwiększone zużycie paliwa,
- zwiększenie emisji spalin.
Regenerujemy filtry we wszystkich modelach samochodów marki Ford z silnikiem Diesla, m.in.:
- Courier,
- Fiesta (mk7, mk8),
- Focus (mk2, mk3, mk4),
- Mondeo (mk4, mk5),
- Galaxy (mk2, mk3),
- Kuga (mk1, mk2),
- C-Max (mk1, mk2),
- S-Max (mk1, mk2) i innych, niezależnie od wersji czy pojemności silnika.
Dla nas nie ma znaczenia, jakim modelem jeździsz, jesteśmy w stanie zregenerować DPF w każdym modelu Forda z silnikiem diesla.
Regeneracja czy wypalanie filtra DPF?
W odróżnieniu od wypalania filtra cząstek stałych, jego regeneracja nie wymusza wymiany oleju silnikowego, przez co nie generuje dodatkowych kosztów. Jednocześnie, wypalanie filtra nie jest możliwe w każdych warunkach (szczególnie trudno o to w autach miejskich) i nie zawsze pozwala osiągnąć zamierzony efekt. Dla porównania, czyszczenie DPF może przywrócić jego sprawność nawet w 98,5%.